W związku ze zmianą silnika portalu, aby zalogować się na konto należy odzyskać hasło. Kliknij TUTAJ aby zobaczyć instrukcję.

Analiza LiveChat

Kilka lat temu LiveChat był dostawcą produktu typu live chat. Obecnie spółka w ofercie posiada również produkty HelpDesk i KnowledgeBase.

Ale motorem napędowym kolejnych wzrostów ma szansę zostać ChatBot – rynek tego typu rozwiązań rośnie i ma nadal rosnąć w tempie ponad 30% rocznie. Na koniec 2018 roku spółka posiadała 319 płacących klientów ChatBota, by na koniec roku 2019 mieć ich 985 (wzrost o 666), a w styczniu poinformować o przekroczeniu 1 tysiąca płacących klientów. Produkt już jest rentowny, a każdy kolejny klient to szansa na dalszy wzrost rentowności.

Pełen dostęp do artykułu posiadają abonenci Portalu.
Zaloguj się do Portalu lub zarejestruj się.
(rejestracja jest darmowa)

Komentarze widoczne są dla abonentów portalu!

Partnerzy Portalu Analiz: